onsdag 19 december 2007

2007-12-15, Kävlinge

I lördags uppträdde jag på en 40-års fest i Kävlinge. 15 minuter stå-upp efter maten var beställt. Eftersom jag var ute i god tid fick jag vänta i köket. Det var ett bra drag för där höll serveringspersonalen tillika släktingar till 40-åringen till. Dessa lyckades jag pressa ur ytterligare information om jubilaren.

Inledningsvis körde jag lite snack med publiken och främst med jubilaren själv, som blev en aning förvånad över vad för information jag lyckats komma över. Även kusinen från Höllviken fick sig en och annan känga. Han skulle visst bli hämtad med helikopter. Det var ett glatt gäng som verkligen ville ha roligt och jag kände snabbt att jag fick mycket bra betalt för min leverans. Ett av säsongens bästa och roligaste gig. Av bara farten körde jag nog 20 min.

Efteråt fick jag lite mat från buffén. Gott! Tack Glenn och Christel för ett trevligt bemötande

Inga kommentarer: