söndag 13 mars 2011

2011-03-10, IT-företaget, En Nypa Salt, Malmö

I torsdags hade IT-företaget Cybercom kick-off på En Nypa Salt. Efter buffén var det dags för underhållning. Det var cirka 80 personer i publiken och mestadels män.

Jag inledde med att driva med chefen som var Stockholmare och diverse konkurrenter, vilket visade sig vara uppskattat. Efter några minuter presenterade jag Anders Löfberg, som körde ca tio minuter. Han fick slita, men gjorde det bra. Sen åter dags för mig.

Jag körde på med energi och fick igång dem bra. Främst med branschanknutna skämt, samt med en hel del roligt publiksnack med flera i personalen. De icke så talföra Karlskrona-kontoret, projektledare-killen, en kille från Gnosjö och många därtill. Efter cirka trettio minuter tackade jag för mig och fick varma applåder.

Inga kommentarer: