måndag 12 mars 2012

2012-03-08, MACK, La Couronne, Malmö


I torsdags var det dags för andra stå-upp kvällen för säsongen på MACK nere i källaren på La Couronne. Jag var kvällens konferencier och inledd med lite aktuella skämt. Lite reserverat på sina håll och jag fick jobba för att få upp stämning, men jag gjorde det bra. Det blev även lite publiksnack och jag lyckades pricka in två smålänningar, som flyttat till Malmö.

Först ut var Ulle Bååth som gjorde comeback efter lite mer än ett års frånvaro. Ulle gjorde ett stabilt framträdande. En lyckad comeback. Sen Ludde Samuelsson, som höjde nivån ytterligare några snäpp. Bra publikinteraktion och snygga återkopplingar. En mycket bra första akt var över.

I andra inledde Fredrik Ivarsson, som fick mycket bra respons och hans Hörby imitation sitter som den berömda smäcken. Därefter avslutade Jesper Odelberg kvällen på ett bra vis.

Foto ovan taget av mig in action av Jonas Andersson.

Inga kommentarer: