torsdag 14 mars 2013

2013-03-12, SNACK, Farozon, Hässleholm

Det är alltid trevligt att komma till SNACK, man känner sig alltid välkommen. I tisdags var inget undantag. Det var cirka 40-50 personer i publiken. Mestadels 40+ och ganska blandat män och kvinnor. Kvällen drogs igång av MC Pierre Matthisson som fick slita och gjorde det bra. Publiken var lite svårflörtad och lyssnade mer än jublade och applåderade. Jag körde en ”sjua” som trea i första akten. Jag fick förhållandevis bra hugg på mitt ekonomiintro. Jag hade dock trott att skämten om Kristianstad skulle ge bättre respons. Men jag tappade inte sugen utan öste på och det kändes och de blev mer flyt allt efter som. Testade några nya skämt som funkade OK.

Kvällens huvudakter var Niklas Andersson och Göran Ebenhardt. Övriga på scen: Lars Taps, Joakim Andersson, Sven Nilsson och Tobias Rydberg. Ovan hela gänget som körde.

Inga kommentarer: