fredag 17 juli 2009

2009-07-15, Dockan Comedy, Elephanten, Malmö

Efter lite välförtjänt semester var det åter dags för Dockan Comedy på Elephanten. Det var fullsatt, vilket det varit hittills i sommar. Flera hade hittat dit för första gången. Stammisarna är väl på semster?

Jag var första komiker ut och testade främst lite nya skämt. De flesta fick helt okej respons, men de måste testas fler gånger.

Därtill blev det ett roligt publiksnack med en ekonom. Det borde jag ha gjort mer av, men jag skulle bara köra fem minuter.

Denna kväll var det hela nio komiker på scen. Jag skrattade mycket åt Johan Ranner som avslutade ännu en lyckad Dock Comedy kväll. Därtill gjorde Mats Andersson ett bra jobb som konferencier och fick till flera roliga publiksnack. Redan på onsdag 22 juli har du en ny chans till att uppleva en Dockan Comedy kväll. Live på Elephanten.

1 kommentar:

Mats Andersson sa...

Tack för berömmet. Jag hade verkligen skitkul på scen den kvällen.