måndag 10 september 2007

2007-09-06, Harrys, Jönköping

”Kämpa HV, kämpa” brukar HV71:s klack skrika och det var kämpaandan jag fick inrikta mig på under torsdagens gig på Harrys i Jönköping. Publiken var avvaktande, lyssnande och var inte intresserad av något som helst publiksnack. Det fanns varken singlar eller ekonomer i publiken;). Jag körde i 20 minuter och jag var väl inte helt nöjd själv, även om jag tycker att mina skämt funkade. Hur som helst var det en nyttig erfarenhet.

Göran Ebenhart var konferencier denna kväll och han var mycket bra. Han hade dock lite otur med att batterierna i micken la av i början. Thomas Petersson avslutade och även han fick jobba denna kväll. Han körde i över en timme och hade efter ett tag med sig hela publiken. Mycket imponerande! Allt som allt var det en lyckad kväll.

Inga kommentarer: