måndag 10 september 2007

2007-09-09, Big Ben, Stockholm

Jag var i Stockholm i helgen och hälsade på några vänner. Det var skönt med en lugn helg efter att varit uppe sent tidigare i veckan i samband med giget på Harrys. Börjar man bli gammal månne? Jag passade på att köra 10 minuter på Big Ben. Jag kände mig nervös innan och det har inte hänt på säkert ett år. Det gick kanon. Jag kände att jag hade bra flyt och hade med mig publiken hela tiden. Jag ändrade lite i upplägget på ett skämt, vilket nu visade sig funka mycket bättre. Jag slängde in något nytt skämt som funkade OK, men måste nu filas på. Tyvärr var jag tvungen att sticka precis efter mitt gig för att hinna med planet hem till Malmö. Det jag hann se innan jag stack var det bästa jag har sett på Big Ben.

1 kommentar:

Elin sa...

Så smålänningen har börjat blogga? Ja, det är ju gratis ;-)