fredag 9 november 2007

2007-11-03, Billesholm

Jag uppträdde i lördags på en privat fest i Billesholm, en förort till Bjuv, eller tvärtom beroende på vem du frågar. Jag har faktiskt varit där en gång innan, för att titta på en korvfabrik, men det är en annan historia. Då hörde jag att det fanns en känguru modell mindre som skuttade runt i Billesholm. Givetvis glömde jag bort att verifiera det i lördags.

Min vana trogen körde jag fel. Vägbeskrivningar på nätet i all ära, men de går inte att läsa i mörker. Fram kom jag och det visade sig var ett glatt gäng. En del var gladare än andra;) Jag hade fått bra förhandsinformation om gäster som jag kunde skoja med. Klockrent! De ville mer än gärna snacka med mig och således blev det en stor del av giget. Kul när publiken vill vara en del av showen.

Inga kommentarer: