torsdag 22 juli 2010

2010-07-20, MACK, Ribersborgs Kallbadhus, Malmö

I tisdags var det åter stand-up kväll på MACK nere på Ribersborgs Kallbadhus. Varmt värre och folk låg fortfarande på stranden och pressade när jag stegade mot Kallis. Tyvärr var det bara cirka 80-90 personer i publiken, men de hade desto roligare. Mattias Olsson var konferencier och gjorde en bra insats. Först ut var Björn Tennfors, som gick hem hos publiken. Kvällens huvudnummer var Marika Carlsson och Mackan Palm, som båda två avslutade varsin akt på ett mycket bra sätt.

Jag körde en sjua i andra akten och inledde helt oväntat med lite ekonomisnack och fick igång ett roligt snack med en inom samma skrå. Sen blev det mest gamla säkra kort, men även något nytt. Det mesta gick hem. Jag hade kanske bitvis önskat ha lite mer energi, men jag får skylla på värmen ;). En trevlig kväll var till enda och jag styrde åter mot Lomma.

Inga kommentarer: