onsdag 16 november 2011

2011-11-15, SNACK, Farozon, Hässleholm

Igår uppträdde jag på SNACK, Snapphanebygdens comedy klubb i Hässleholm. Det är alltid trevligt att komma till SNACK. Innan blev vi bjudna på en god buffé och kaffe. Det var inte fullsatt, men säkert 60 personer i publiken.

Konferencier för kvällen var Agneta Henriksson, som jag förstod inte körde så mycket längre, men borde göra det, för Agneta värmde bra med kul publiksnack.

Jag var första komiker ut och körde en tia. Publiken var lite avvaktande och jag fick kämpa i början, men efter några minuter lossnade det och jag fick mer betalt, främst för jag drog in publiken i skämten. Jag testade en del av de skämt jag körde på Garva sist och de funkade även bra i Snapphanebygden. En helt ok insats.

Sen följde Martin Gustavsson, som jag tycker utvecklats sen jag såg honom sist och hade roliga iakttagelser om bland annat facebook. Där näst Mats Andersson som var stensäker som vanligt, följt av Elin Nordén som avslutade första akten mycket bra.

Andra akten inleddes av Tina Andreasson, som fick bra hugg hos publiken. Avslutade i stor stil gjorde Tobias Persson. Imponerande improvisationer och roliga återkopplingar. Publiken njöt i fulla drag. En mycket rolig kväll var till enda.

Inga kommentarer: