måndag 27 oktober 2008

2008-10-23, Malmö Comedy Klubb, Malmö

I torsdags var det Malmö Comedy Klubb kväll nere i källare Caveau Colibri på La Couronne. Det var nästan knökfullt och med publiken nära scen precis som det ska vara. Planen var att jag skulle köra 7 min i andra halvlek. Jag fick dock hoppa in som konferencier då ordinarie fått förhinder. Det gjorde jag så gärna.

När jag släppte på första komiker för kvällen, Mattias Olsson, hade publiken skrattat en hel del och det var bra stämning i lokalen. Danskarna hade blivit grillade, ett sällskap från Torna Hällestad blev en del av showen, liksom kidsen från Mölle. Bra publiksnack, där det mesta sitter. Jag tycker att jag har allt mer energi i mina framträdande.

Det var en lyckad kväll där övriga komiker var: Hannes Hervieu, Jörund Larsen, Jesper Rönndahl och Marika Carlsson.

Ny kväll med MACK redan på torsdag 30/10 med bla Lena Frisk och Mackan Andersson.

Inga kommentarer: