onsdag 12 augusti 2009

2009-08-11, Malmö Comedy Klubb, Ribersborgs Kallbadhus, Malmö

I onsdags uppträdde jag på Malmö Comedy Klubb på Ribersborgs Kallbadhus. Det var fullsatt, dvs 180 personer i publiken och de brukar alltid vara på hugget. Igår var inget undantag. Lena Frisk var konferencier och presenterade mig som första komiker på scen.

Jag inledde med lite pappa skämt och fick bra respons direkt. Efter någon minut
tappade jag för någon sekunds helt bort mig, men det var nog bara jag som tänkte på det. Vet inte när det hände senast. Jag hittade snabbt tillbaka och det flöt på helt ok. Det var säkert ett av top-tio giggen i år.

Det blev en lång kväll, med bra insatser av komikerna, som var Ludvig Samuelsson, Robert Larsson, Cilla Domstad och Magnus Betnér.

(Foto taget av Sandra Johansson)

Inga kommentarer: